در خرابات مغان نور خدا می بینم

در خرابات مغان نور خدا می بینم/این عجب بین که چه نوری ز کجا می بینم
جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو/خانه می بینی و من خانه خدا می بینم

سلام٬
امروز چه روزه خوبیه مگه نه؟
همین جوری یه کاری برام پیش اومد رفتم فال گرفتم٬ این شعر حافظ اومد (البته تقریبا یه ماه پیش فال گرفتم!!). آقا انقدر حال کردم که سریع حفظش کردم.
بد بختی انقدر هم کار دارم که نمی رسم یه دستی به سر و روی این وبلاگ بد بختم بکشم. انقدر زشته که حال خودم هم به هم می خوره !!
ولی ان شاء الله تا ۱۵ تیر (به هر حال هر وقتی که باشه قبل ۱۸ تیره!!) یه سر و سامونی به این وبلاگ بی سامون می دم.
والسلام
نظرات 2 + ارسال نظر
بچه های اعماق پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

اینه ی در برابر آینه ات می گذارم تا از تو ابدیتی
بسازم........

منصور پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:54 ب.ظ http://toranj.blogsky.com

نگارین گلشنش رویست و مشکین سایبان ابرو
درستش کن لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد