یه روز رفیق راهی سفر پایه پیاده


پنج شنبه جمعه رو با بچه های مدرسه رفته بودیم اردو چشمتون روز بد نبینه بعد این همه
انتظار برای رفتن به یک اردوگاه خفن توی لواسانات (امام خمینی) شانس فلانه ما هوا بارونی شد ناجور ما هم یا تو سالن بازی کردیم یا استخر بودیم یا ... . این سه نقطه خیلی حرفها تو خودش داره حیف که کیبورد من بلد نیست این حرف ها رو چه جوری بگه (آخه هر حرفی ممکنه بعدا توی دادگاه بر علیهم استفاده بشه.) بی خیال . بعضی ها میگفتن خیلی بهشون خوش میگذره نمی دونم چرا به هر حال خوش به حالشون که اونقدر پاک هستن که بتونن خوشحال باشن . بره ما هم اردوی بدی نبود مثل بقیه اردو ها دوست ها مون رو بهتر شناختیم و ... . اردو خوبه بره اینکه یه روز درسیمون دودر میشه ولی سفر خوب نیست ( بده ) برای اینکه به عمق وجود بعضی ها پی میبری ... ولش کن دلم خیلی از این چیزا پره ولی مجال گفتن نامردی ها نیست .
بعد از اردو با چندتا از بچه ها رفتیم الکامپ (نمایشگاه کامپیوتر) میلاد و حامد هم بودن نمایشگاه بدی نبود ولی مثل همیشه مشکل در هم بودن غرفه وجود داشت . نمیدونم چرا حداقل نرم افزار رو از سخت افزار جدا نمی کنن؟ بهترین جای نمایشگاه قسمت استفاده از اینترنت با سرعت بالا بود ۱۰۰مگابیت در ثانیه خیلی حال میداد امید وارم شما هم این فیض معنوی رو تجربه کنین! یه چیز جالب دیگه کارت های تی بی گیم بود که با ۹۷ درصد تخفیف میفروختن به دلیلش فکر کنید مطمئنا از روی خوشی نیست و دلیل خفنی داره !
وقتی که صدایه خونه منو تا آخره جاده میکشونه
این سراب تویه جاده که چشامو می پوشونه
...
احمد

در آیینه بنگرید تا خود را در دل آن ببینید.

1. از اونجایی که این وبلاگ مثل آیینه ای است که  می تواند چیزهای زیادی را از شما در دل خود نمایان سازد، تصمیم گرفتم یک تست شخصیت را که در جایی خوانده بودم، منعکس سازم . چند ماه پیش یک اردویی رفته بودم که یکی از دوستان یک سری تست شخصیت جالب و به معنای واقعی، باحال را مطرح کرد. واقعاً شرکت در این تست ها به عنوان اولین نماینده سخت و گاهی دردسر ساز است مخصوصا برای کسایی که خیلی نسبت به خود مطمئن اند و مدام با تعریف از خود در زمینه های مختلف موجب حیرت دیگران میشوند. از همون جاها بود که با این تست ها بهتر آشنا شدم و علاقه بیشتری پیدا کردم. البته چیزی که در مورد این جور تست ها مطرح است ، سختی بیانشان در جمع بخاطر بعضی مسائلی است که در آنها مطرح می شود و فرد جلوی بقیه بطور کامل آب میشود، یه چیزی مثل دریا و آبشار!!!. این تست را در مرحله نخست که آوردنش نسبت به بقیه آسان تر است را میآورم و اگر مشکلی پیش نیاید(مخاطبین با نفوذ!!!) کمی جلوتر خواهم رفت چون همه اینها وسیله ای بیش نیستند.

فرض کنید این چند کار بطور همزمان پیش میآید، کدام یک از این کارها را در اولویت انجام قرار میدهید:

1.تلفن زنگ می خورد.

2. بچه گریه میکند.

3. یک نفر زنگ خانه را میزند و پشت در است.

4. لباس هایی را که شسته اید خشک شده و باران شروع به باریدن میکند.

5. شیر آب آشپز خانه باز است.

 

جواب شما نشان دهنده میزان اهمیت شما به موضوعات در زندگی تان است.

  1. تلفن نماینده کار و شغل شماست، یعنی در درجه اول به کار اهمیت میدهید.
  2. بچه نماینده فامیل و خانواده است و شما در درجه اول به نیاز های خانواده تان اهمیت میدهید.
  3. شخصی که پشت در منزل است معرف دوست شماست ، یعنی شما فردی هستید که به دوستان تان خیلی اهمیت میدهید.
  4. لباس های روی بند نماینده زندگی جنسی و زناشویی است و علاقه مندی شما به این مسائل را نشان میدهد.
  5. شیر آبی که باز مانده نماینده پول و ثروت است یعنی برای شما پول در درجه اول در زندگی  اهمیت دارد.

 

2. سر یک کلاسی حاضر بودم، از روی جدی گرفتن بحث یک سوالی کردم.معلم سر کلاس در جواب به پاسخ من هر چی که طی این یکی دو هفته اخیر مطالعه و برداشت کرده بود را به هم بسط داد و شروع به صحبت و توجیه کرد ،در حین صحبت های معلم کلی استفاده کردم ولی گاهی اوقات جوری به سوال پاسخ داده می شود و همه چیز را وارد بحث میکنند که پس از مدتی که خود شنونده نمی فهمد که چه از مخاطبش سوال کرده بود و کمی که قضیه پیش برود خود گوینده نمی فهمد که چه قرار بود بگوید ولی باز از حرف های مطرح شده می توان کلی سود برد اگر طرف اهل هنر گوش کردن باشد.

 

پ.ن.

این مطلب نمونه ای از دو تا یکی است و برای تست این استراتژیک صورت گرفته است.

 

حامد

ببخشید

چند تا ببخشید باید بگم به چند نفر :
۱- به اون دسته از دوستای عزیزی که یه مدت به طور موقتی توی این آیینه خونه در خدمت اونها بودیم و الان دیگه نمی تونیم اون ها رو کنار خودمون داشته باشیم.
۲- به اون دسته از بازدید کننده های محترمی که متاسفانه نمی توانند banner و یا موسیقی متن وبلاگ رو بشنون. این به این علته که ISP شما سایت ShareMation رو فیلتر می کنه.

باتشکر٬
میلاد

مرز در ...

مرز در عقل و جنون باریک است/کفر و ایمان چه به هم نزدیک است
عشق هم در دل ما سر در گم / مثل ویرانی و بهت مردم
گیسویت تعزیتی از رویا / شب طولانی خون تا فردا
خون چرا در رگ من زنجیر است / زخم من تشنه تر از شمشیر است
مستم از جام تهی حیرانی / باده نوشیده شده پنهانی
عشق تو پشت جنون محو شده / هوشیاری است مگو سهو شده
من و رسوایی این بار گناه / تو و تنهایی آن چشم سیاه
از من تازه مسلمان بگذر / بگذر از سر پیمان
بین دیوانه به دین عشق تو شد / جاده شک به یقین عشق تو شد
مستم از جا تهی حیرانی / باده نوشیده شده پنهانی

شعر از افشین یدالهی

میلاد

ماه نو٬ StyleSheet نو

ماه عوض شه و وبلاگ ما عوض نشه؟ مگه میشه ... امیدوارم روزه همه قبول باشه. امیدوارم من رو هم دعا کرده باشین. فردا امتحان شیمی داریم. خد به خیر کنه. نظرتونو راجع به غالب وبلاگ بگین. الان بهتر شده یا قبلا خوب بود؟

میلاد

تمام شد!!!

عید فطر مبارک باد.

 بالاخره این ماه هم مثل ماه رمضان های قبل تمام شد و تنها چیزایی که برای من به جا ماند،2 یا 3 کیلو لاغر شدن بود.خوش بحال کسی که از این ماه درست حسابی استفاده کرد.


قالب وبلاگ هم خوشبختانه عوض شد.از  میلاد که یکدفعه همه را غافلگیر میکنه ممنونم .


حامد

عید مبارک شد...

بله ... گویا بالاخره عید هم بر ما مبارک شد و آقایان فضلا موفق شدند که ماه رو در دام خود گرفتار کنند و لبخند رو بر لبان ما بچه های شب امتحانی بنوشونند.


عید فطر مبارک باد


عید شما هم مبارک باشه

میلاد