حرف های خودمانی

 

یک سری حرف در مورد خودمون دارم، حرف هایی که وقتی در مورد شان فکر می کنم سخت متعجب می شوم.

اینکه وقتی کودک ایم عجله داریم بزرگ شویم و بعد پس از مدت ها  آرزو می کنیم که کودک باشیم.

اینکه سلامتی خود را از دست میدهیم تا پول بدست آوریم و بعد دوباره پولمان را از دست می دهیم که سلامتی مان  را بدست آوریم.

اینکه با اضطراب به آینده نگاه می کنیم و حال خود را فراموش میکنیم و بنابراین نه در حال زندگی میکنیم نه در آینده.

اینکه به گونه ای زندگی میکنیم که هرگز نمی میریم، و بعد به گونه ای می میریم که هرگز زندگی نکرده ایم.

اینکه فقط در عرض چند ثانیه زخم های عمیقی در قلب کسانی که دوستشان داریم ایجاد می کنیم و بعد سال ها وقت صرف میکنیم که زخم ها را التیام ببخشیم.

اینکه مدام با خود فکر می کنیم ثروتمند کسی است که بیشترین ها را دارد و در جهت آن گام بر می داریم اما در آخر می فهمیم  که ثروتمند کسی است که به کمترین ها نیاز دارد.

اینکه ...
حامد

نظرات 5 + ارسال نظر
پیر هرات سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:24 ب.ظ http://pire-harat.blogsky.com

یکی از دانشمندان می گفت: نیمه ی اول عمر به امید نیمه ی دوم عمر می گذرد و نیمه ی دوم عمر در حسرت نیمه ی اول عمر.

رسول یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:18 ب.ظ http://totanj.blogspot.com

نمی دونم ولی احساس کردم که از یه جایی کپ زدی.
آخه قبلا یه جایی اینو خوانده بودم ولی نمی دونم کجا؟

البته ممکنه همچین چیزی باشه چون پیشنهاد این مطلب را یکی به من داده بود و من مطلبی که ازش حرف میزنید را هنوز نخواندم.اگر جایی می شناسی لینک بده من هم بدونم چه کردم.

پیام چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:28 ب.ظ

خیلی باحال بود

دکتر پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:56 ب.ظ

منم یه جایی خونده بودم...

آلفردو پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:37 ب.ظ http://thegunners.persianblog.com

برای یه بار هم که شده تو عمرت حرف حسابی زدی ها!!!!!!!
یه سری هم به ما بزنو پیشنهاد بده!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد