آخیش

خب حالا اندکی راحت شدم. اگه گفتی چرا ؟چون امتحان کلاس زبان را دادم ولی از انجا که بعد از هر آسانی ای سختی است وقتی جواب امتحان را گرفتم به طور خفن در سختی فرو خواهم رفت  .البته بگذریم که من یکی همیشه در این تیپ سختی ها هستم . یه وقت فکر نکنید ناشکری میکنم ها.تاباشه از این سختی ها باشه.

علی
نظرات 3 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:08 ب.ظ

اگر اینها را سختی میبینی که خوراک شب و روز ماست.

مواظب باش پر خوری نکنی

رسول سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ب.ظ http://totanj.blogspot.com

تازه اولشه
من فکر نمی کردم که اینقدر فشار درسی زیاد بشه ولی وقتی به سن ما می رسی می فهمی که درسهای قبلیت باقلوا بوده!!!

احمد سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ب.ظ

خوب عیب نداره بعد هر سختی باز هم راحتی هست!

راستی گفتی چون خدا راشکر این ترم هم به خیر گذشت ما قبول شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد