کو خدا؟

۱. آواز دادم ای مسلمان کو خدا؟  /  از چه گشتی از دل و دینت جدا؟
بهر حرص و بهر آزی تو کنون  /  ورنه راهت می نبود این سان خطا ...

۲. برام از چین یه سوغاتی آوردن که شرح جالبی داره این تحفه از آب گذشته. مجسمه یک اژدها که نماد سنتی و باستانی چین است. البته به شکل یک مجسمه موزیکال که با کوک کردن آهنگ می زنه. اما نکته جالبش اون آهنگه. آهنگ Happy Birth day to you ... یعنی یک آهنگ که از ناف آمریکا بر می خیزه ... هم چنین یه جایی نقل یه کلیپ بود که در مورد ستم و ظلم آمریکا به مردم جهان ساخته بودند و آهنگ زمینه اش (ای کاش سرود ملی آمریکا بود) آهنگ فیلم معروف کریستف کلمب بود.

۳. دیشب برای دومین بار از تلویزیون برنامه ۱۶ آذر آقای خاتمی رو نگاه می کردم. حداقل ۳۰ دقیقه با پخش قبلی اش اختلاف داشت ...


میلاد
نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:56 ب.ظ http://toranj.blogsky.com

میلاد جان
۱ـ عهد و پیمان فلک را نیست چندان اعتبار
عهد با پیمانه بندم شرط با ساغر کنم
من که دارم در گدایی گنج سلطانی بدست
کی طمع در گردش گردون دون پرور کنم
آقا عجب نامه وبلاگی قشنگی بود به خدا،(خدا کو؟)تو (به خدا...) ... کار قشنگ و حرف قشنگی شد.
۲ـ مگه ما از این چیزا کم داریم !عروسک وطنی دارا و سارا میسازیم (مام تازه که نه ،چینیا!)برای ندار و ندار !(از بس گرونه!)
۳ـ بازم میپرسم:یار دبستانی من،با من و (همراه منی؟؟؟)
۴ـ خسته نباشی،خوش بگذره!!!

حامد پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:35 ب.ظ

کاشکی یک عکس میگذاشتی.
دوم اینکه با ۳۰ دقیقه تفاوت این بودُخودش چه بود!!!
اگر شما نماینده ملتی من دشمن ملتم!!!

احمد جمعه 20 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:42 ب.ظ

۱-خوب آره دیگه
۲- آره دیگه همینه
۳- اره دیگه اینجوریه
...

علی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:41 ب.ظ

بابا تو دیگه کی هستی یک دفعه می گی (با خدا)حالا اومدی میگی (کوخدا)!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد