یک هفته ای بود که چیزی ننوشته بودم البته بی علت هم نبود چون دستگاهم ترکیده بود .اما در این یک هفته تصمیم گرفتم که از این به بعد گاهی اوقات در غالب بابا بزرگ ظاهر بشوم وشما را کمی نصیحت کنم تا شاید آدم شوید!



پیشنهاد میکنم که همه ی شما گل  های خرزهره ی باغ زندگی به سایت www.oloom.ir  سر بزنید .اندکی جالب است.

مرا نه سر نه سامان آفریدند             
                                                                      پریشانم پریشان آفریدند

پریشان خاطران رفتند در خاک 
                                                                      مرا از خاک ایشان آفریدند
 
                                                                                    بابا طاهر 
علی 
نظرات 3 + ارسال نظر
کورش یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:58 ب.ظ http://vulturek.persianblog.com/

علی آقا من شما رو می شناسم آیا؟؟
-------
از راهنمای پربارتون هم یه قلمبه ممنون
-------

حامد یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:42 ب.ظ

والا استفاده کردیم.

احمد چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:24 ب.ظ

چیزی نداشتی بگی میزاشتی مطلب من رو وبلاگ بمونه ٬ گل یخ...!

بشکنه این دست که نمک ندارد . حیف اون شعری که واسه تو نوشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد