بعد از یازده روز دوباره یک سری به وبلاگ زدیم تا دلش برای مطالب پربارم تنگ نشود . راستی از تمام برو بچ وبلاگ ممنون که در این یازده روز انقدر مطلب دادن که وبلاگ داره می ترکه !!!!

ما انسانها گاهی انقدر چشم به محیط اطراف دوخته ایم که دیگر اصلا نگاهی به خودمان نمی کنیم که بدانیم کیستیسم  از کجا امده ایم وبه کجا خواهیم رفت و چگونه باید برویم.خوب مسلمآ کسی که خودش را نمی شناسد ونمی داند که به دنبال چیست بیهوده خواهد زیست وتنها در این دنیا امده است که خوش باشد وبخورد وبخوابد .مشکلی را حل نکند گامی برندارد و گرهی را باز نکند.و اری چقدر از این انسانها بودند که امدند و رفتند و هیچ گرهی نه از کار این دنیاشان و نه از کار ان دنیاشان باز نکردند و این خاک آغوش چند نفر از این افراد است؟حالا دیگر نه نامی ونه یادی از انها نیست.
خیلی از این افراد محیط مناسبی برای رشد کردن داشتند و می توانستند نهال وجود خود را پرورش دهند ولی انها از این امکانات به خوبی استفاده نکردند وعلفی هرز شدند و زود از بین رفتند.
در مقابل گروهی دیگر بودند که هر کدام امدند و دنیا را تکان دادند و چرخی را چرخاندند ویا قلبی را بیدار کردند.کسانی مثل امام و مطهری و بحرالعلوم علامه طباطبایی و ... وکسانی مثل ادیسون ها و گرهامبل ها و حسابی ها و خیام ها و حافظ ها امدند و نام خود را بر سینه ی تاریخ هک کردند ورفتند وهر کدام از این افراد قابل احترام هستند.از این گروه نیز ارزش گروهی بالاتر است .ارزش ان گروه که قلب ها را بیدار کردند وچراغ دل را روشن کردند وبرای روشن ماندن این چراغ جان دادند وبا قلبی مالا مال از عشق وایمان به خدا به سوی محبوبشان رفتند.این ها با بدی ها وزشتی ها وابلیس و شاگردانش مبارزه کردند و انهارا شکست دادند.نام این ها تا ابد بر بلندای آسمان خواهد ماند و و اینان مردان خدایند.
امروز ان دشمن ها دوباره دست به کار شدند و طوری دیگر به جنگ امدند اما فرامو ش کرده اند که ما از همان جنس مردان خداییم وهمان طور که انها پشت دشمن را به خاک مالیدند ماهم این چنین می کنیم وسلاحمان را که ایمان است از دست نمی اندازیم .
                                                                                                                      
                                                                                                              علی    
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:23 ب.ظ http://totanj.blogspot.com

آقا می خوای فحش بدی چرا چینی فحش می دی؟ اگه مردی فارسی فحش بده
میلاد

ناتور شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:15 ب.ظ

این میلادو از وبلاگتون بندازین بیرون...خیلی تنبله!هیچی نمینویسه!! :)

احمد یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:29 ق.ظ

بابا ما امتحان داشتیم نتونستمی مطلب بدیم در ضمن اینقدر چشمت به کمیت نباشه کیفیت رو نگاه کن

باهات موافقم خیلی از ما اصلا حواسمون به خودمون نیست و فقط دور رو وری ها مون رو میپایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد