اول سلام

اول به همه ی بچه های وبلاگ سلام می کنم و بچه های گل ایرونی که این وبلاگ رو می خونن.ورود خودم رو به گروه همین جا بطور رسمی اعلام میکنم.....موفق باشین...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
Hamed سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ق.ظ

farhad jan az voroodet khoshhalam, vali fekr konam kheily delet por boode ke 2 matlab poshte sare ham dadi.

سلام حامد جون...آره همینطوره که میگی...حالاحالا ها مطلب دارم براتون...ولی ترجیح دادم که تدریجا اونا رو بذارم...خوب دنیا خیلی کوچیکه...فقط همدلی هاست که می مونه...موفق باشی...

طه چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ب.ظ

خوش اومدی(به من چه که خوش اومدی. مگه وبلگ مال منه)

سلام طه جون...وبلاگ مال تیم آیینه است...این رو که از هر کی بپرسی بهت میگه...

لیلا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام فرهاد عزیز
به شما به خاطر فکر زیبا و قلم توانات تبریک میگم
امییدوارم در تمامی زمینه ها به موفقیتی که مدنظرت هست
برسی.
درضمن اگه از عکس و تصاویر جالب برای ویلاگتون استفاده کنید جذابیتش بیشتر می شه.
موفق باشی

سلام لیلا جون... ببین من سعی می کنم که از عکس استفاده کنم ولی باید نظر میلاد رو بپرسم...اون سر وبلاگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد