باز دانشگاه

حضور مبهم پاییز و باز دانشگاه

و لحظه های دل انگیز و باز دانشگاه

تو گرم درسی و من گرم کندن اسمت

به گوشه گوشه هر میز و باز دانشگاه

دم غروب و حضور خسته اشیاء

هوای وسوسه آمیز و باز دانشگاه

دوباره قصه سیب است و آدم و حوا

دوباره قصه پرهیز و باز دانشگاه

حدیث یک حضور بزرگ و دل تنگ است

حدیث کاسه لبریز و باز دانشگاه

...و عاقبت من و تو می رویم و می ماند

دوباره زخم دل میز و باز دانشگاه

(علی شیخی پور)

نظرات 9 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام احمد جون...خیلی قشنگ بود...ولی من نفهمیدم...یه کم هم واضح توضیح بدی خوب تره...ت ن ه ا ن م و ن ی ...

واضح تر ؟!!
تو منظورت رو واضح تر بگو فرهاد جون.

محسن پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

عاشقی بد دردیه!
بسوزه پدر...

رویا جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ق.ظ http://paeezane.blogfa.com

سلام

مرسی آقا فرهاد از این که سر زدید

باز هم منتظر حضور گرمتون هستم

آقا فرهاد با شمان.
جواب بدید لطفا!

علیرضا جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.toranj.blogsky.com

احمد ، نمیدونم این شعر رو کجا شنیدم ، شاید تو یه شب شعر تو سالن شهید آوینی هنرهای زیبا و شایدم یه جایی تو فنی خوندم ، از بس اومدم اون طرفا یادم نیست کجاش بود!!!

آن سیب های راه به پرهیز بسته را
در سایه سار زلف تو می پروری ،هنوز

من تو نشریه ب د ا هه این شعر رو دیدم (نشریه دانشجویی دانشکده فنی سال اول شماره ۱)

محمد امین شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ب.ظ http://line26

بالاخره از احمد هم خبری شد.احمد امید وارم کارت بیل وکلنگ نکشه.که باز بیل وکلنگ

حامد یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ق.ظ

چه وصف حالی!!!!

سید احمد چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ

فرهاد واقعا متاسف شدم وقتی دیدم دختری به اسم رویا برات پیام گذاشته

ع.ش.ق یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ http://einshinghaf.persianblog.ir

نمی دونم که Blogsky کامنت به مطلب های قدیمی رو هم نشون میده یانه. از اینکه به صورت کاملا شانسی این شعرم رو اینجا دیدم خوشحالم. من تا سال 85 فنی بودم...

سمانه پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام.عالیییییییییییییییی بود دلم برای دانشگاه و فضای دانشگاه تنگ شده هیییییییییییییی یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد