تک نوشته ها

«من به دو چیز عشق می ورزم: یکی تو و دیگری وجود تو. به دو چیز اعتقاد دارم: یکی خدا و دیگری وجود تو. من در این دنیا دو چیز می خواهم: تو و دیگری خوشبختی تو. آری آغاز دوست داشتن زیباست گر چه پایان راه ناپیداست. من به پایان دگر نیندیشم که همین دوست داشتن زیباست.»

تنها نمونین...

نظرات 9 + ارسال نظر
احمد یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.mirror.blogsky.com/

may be something like this .

سلام احمد جون...واقعا می خوای این طوری .........
بابا یه کاری بکن...خیلی دلسردی...امیدوار باش...

علی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ب.ظ http://aramesh-ae.mihanblog.com

چه خوش گفت فروغ فرخزاد


نه؟فرهاد؟

سلام علی جون...من نمیدونستم شعر رو فروغ گفته...ممنون از یادآوری ات...سعی می کنم وقتی شعری رو میشنوم به این زیاد اهمیت ندم که کی اونو گفته...بیشتر به این فکر می کنم که چی گفته...بازم ممنون از اینکه گفتی شعر از آن فروغ فرخزاده...تنها نمونی...

رسول یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ب.ظ http://totanj.blogsky.com

از حامد خبری نیست؟
به خدا من تنها نیستم و تنها هم نخواهم بود . از این جمله که تنها نمونی خوشم نمی یاد. چون احساس می کنم تو خطر تنها شدنم و تو داری واسم آرزوی تنها نشدن می کنی. در صورتیکه اصلا این طور نیست...

سلام...حرفی نیست ...اگه حال نمی کنی ...تو دلم می گم و اینجا نمی نویسم...ولی قول نمی دم ننویسم...

میلاد دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ق.ظ http://mirror

همت بلند دار که مردان روزگار ...
لطفا - دیگه - ننویس - تنها - نمونین‌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اعصابم خراب شد!!!
دفعه بعدی که بنویسی خودم شخصا پستت رو پاک می کنم!!!

سلام...ایضا تو مثل رسول...چقدر زود اعصابتون خراب میشه...یه کم حوصله...یه کم سختی...یه کم ...بعضی ها خیلی زود از کوره در میرن...در ضمن شعرت خیلی معنی ها می تونه برای من داشته باشه...

طه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ق.ظ

خبر ورزشی:
ون نیستلروی ۴-۱ اوساسونا .
پیروزی ۴-۱ رئال مادرید مقابل اوساسونا و رفیقایه جواد نکونام با چهار گل رود ون نیستلروی را به همه سفید پوشان پایتخت تبریک میگویم .
تبریک ویژه به فرهاد کامی بابا برای پیروزی ۳-۰ آرسنال مقابل لیورپول.
و تبریک ویژه تر به بروبچه هایه با صفایه منچستر (علی الخصوص علی و رسول و احد و ... ) برای تداوم صدر نشینی در لیگ برتر جزیره.
فرهاد لطفاْ تو این خرابشده مطلب ورزشی هم بزنید.
به امید قهرمانی یونایتد...

سلام طه...ممنون...صدر جدول مال شما...من فقط حال می کنم که اول شما رو زدیم...بعد هم بندرنشینهای لیورپول رو...صدر جدول مال خودتونه...فقط سفت بچسبینش که آرسن براتون نقشه هایی داره...

امیرحسین دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ق.ظ http://lost-joseph.blogsky.com

سلام.شاید به من ربطی نداشته باشه ولی پیشنهاد می کنم همون تریپهای قبلی رو به کار ببرید.مطالبتون در موضوعات مختلف علمی فرهنگی سیاسی ورزشی گلدوزی آشپزی و...! باشه شعری چیزی هم به قول بروبچ بزنید تنگش!(البته بازم میگم فقط پیشنهاد بود)
در ضمن میلاد جان همین شماها هستید که آمار ازدواجو میارین پایین دیگه! آزادی اندیشه با پاک کردن پست نمیشه!!

سلام امیر حسین...پیر جوان شده...ببین علمی که تا میلاد هست حرفش رو هم نزن...فرهنگی و بی فرهنگی کار حامده...سیاسی که اصلا نگو...من هزار آرزو دارم...ورزشی به روی چشم...خوب خوردین ها سه هیچ...بیشتر هم جاداشت...گلدوزی که دارم روش کار می کنم ... وآشپزی هم تو فکرش هستم...شعر هم که گاهی میذارم...آمار ازدواج هم دقیق به دست شما نمیرسه...خیلی خیلی پایین تر از اون چیزیه که شما فکر می کنی...آزادی اندیشه هم هیچ ربطی به پاک کردن پست نداره...پاک کردن پست آزادی عمل رو زیر پا میذاره نه آزادی اندیشه رو...

علیرضا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.toranj.blogsky.com

لیلی مجنون به هم رسیدن!
نه تو برگای اون کتاب کـت و کـلفت،
نه رو شنای اون بیابونی که مجنون دوره ش کرد،
نه تو کجاوه یی که خیس گریه های لیلی بود...

لیلی و مجنون به هم رسیدن،
رو یه تخت فـنری
که صدای فـنـراش
گوش الهه ی عشق رو کـر می کرد!

سلام...بازم میگم که کلی با مطلبت حال کردم...الهه ی عشق وجود نداره...الهه ی عشق خودمونیم...عاشق و معشوق...

علی چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ق.ظ http://aramesh-ae.mihanblog.com

اتفاقاْ سعی کن نام شاعر رو حتما بنویسی و برات مهم باشه

تنهایی هم لذتی داره...

سلام علی جون... به روی چشم...در پست بعدی یه شعر از میون شعرای سهیل محمودی دارم...لذت ببر از تنهایی...چون تنهایی محض وجود نداره...

حامد یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ق.ظ

۱. فرهاد مواظب باش علیرضا بهت آموزش غلط نده٬ آخر نظرش دور نمایی از آخر کار می دادا!!!!!!!!!!!!!!
۲. حالا مباحث بی فرهنگی افتائژد دست ما؟!
۳. آمار دقیق ازدواج رو از سید بپرسید٬ چند وقت پیش باهاش صحبت می کردم می گفت خیلی کار و کاسبی کساده!!!!
۴. فکر کنم ما نفسمون از جای گرم بلند میشه و از تنهایی بیمی نداریم ولی آن کسی که آنور شهر میره برای درس خوندن و کسی رو نمیشناسه یک حقایی داره.

۱.ممنون از حواس جمعیت...ولی عمرا...
۲.گفتم فرهنگی و بی فرهنگی...یعنی کلا هر چی به فرهنگ مربوط بشه...مگه خلاف واقعیت گفتم...
۳.اینو که من هم گفته بودم...
۴.حق با توئه...ولی این نظر تو رو فقط من می خونم و نه کس دیگه ای...خب ما که اینو می دونیم...همین هم کافیه...نه؟؟؟...جات خالی یک امتحانی دادم که به خوابم نمی دیدم...
*می دونی حرفی ندارم ...جز امشب زیر بارون...برم واسه امتحان ریاضی بخونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد