سوالات یک مغز گیج...

سلام...

راجع به موسیقی می خوام بگم که...

*موسیقی آدم رو از فکر کردن باز می داره یا آدم رو به فکر فرو می بره؟...

۱.به فکر فرو می بره...۲.از فکر کردن باز می داره...۳. هر دو... ۴. هیچ کدام...

می دونم بابا تست استاندارد نیست...شما به جواب همین تست غیر استاندارد فکر کن...

اگه جواب گرفتی به ما هم بوگو...

**یه سوال دیگه...

آدم می تونه طوری زندگی کنه که دلش صاف و کوچیک بمونه ولی فکر و عقلش بزرگ بشه؟اگه جوابت مثبته ...چطوری؟

سوالای دیگه ای هم هستند که یواش یواش حسابشون داره از دستم خارج میشه...

فکر کنین ببینین جواب دارین واسه سوالای این مغز گیج... 

شاد باشین...

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ب.ظ http://mirror

موسیقی یک نشعه درونی است که توانایی هایی فرا تر از گفته های شما دارد.
موسیقی می تواند انسان را از فکر باز دارد.
می تواند انسان را از حرکت باز دارد.
می تواند انسان را به حرکت در آورد.
می تواند انسان را به تفکر وا دارد.
می تواند به انسان شکل خاصی از تفکر را هدیه کند.
می تواند شکل خاصی از تفکر را از انسان بگیرد.
...

سلام میلاد جون...من هیچ وقت واسه تو جواب خوبی ندارم چون تو همه ی موارد از من جلوتری...آخرش چی؟...نمی تونی یه نتیجه گیریه خوبی داشته باشی؟؟؟...

محمد شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ http://delbareaval.persianblog.com/

سوال اول: بستگی به آدمش داره
سوال دوم رو نفهمیدم

واقعا ممنون که اینقدر واضح و کامل و جامع و البته مختصر جواب دادی...سوال دوم شاید جواب نداشته باشه...شاید اصلا سوال نباشه...زیاد روش فکر نکن...چون فکر کنم حداقل تو این دنیا جوابی نداره...

سجاد! شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ب.ظ

پایه ی سؤالات شدم!... اما جواباش به نظرم: سرزده وارد مشو! میکده حمام نیست!... یا علی مددی!

همین که نوشتی سجاد من یه سوال جدید برام ایجاد شداونم اینکه کدوم سجاد؟؟؟...اما جوابی که دادی...
من اصلا نمی تونم تشخیص بدم که جوابت مال کدوم سواله...منظور از میکده و حمام و سرزده چیه؟؟؟...
فقط یا علی مدد رو فهمیدم که تازه اونم خودم فکر می کنم فهمیدم ...شاید واقعا معنی اون رو هم نفهمم...توکل بر خدا...

پیام سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ق.ظ http://insunset.blogfa.com

۱.موسیقی انسان را از فکر وا می دارد و در فکر می برد...
موسیقی ، موسیقی است و فکر فکر اگر بخواهی می توانی فکر کنی و می توانی فکر نکنی...

۲.آره...
۱-عاشق نشی...
۲-درس بخونی...

۱...
۲...
۳.عاشقم...
۴.درس می خونم...

محمد مهدی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ب.ظ

خوب اگه مردی برو شراغ یه نوع موسیقی(منظورم یه سازه! یاد بگیرش) بعد ببین چطوریه؟! باز میداره یا راه میندازه؟!

-خودت جواب بده: بزرگانی که دیدی و شنیدی که بزرگ بودن و عقل(و روح) بزرگی داشتن..دلشون کوچیک بود؟ ایا میشه این (اسمش رو براریم) توهین رو به اونها کرد؟
ج.اب من نه هست.

اول اینکه سوال من راجع به موسیقی...در مورد گوش کردنش بود...نه نواختن...چون من هم کار می کنم...تنبک کار می کنم... البته فعلا...شاید رفتم سراغ یه ساز دیگه...
دوم اینکه فکر می کنم درست متوجه نشدی...تعریفمون از دل کوچیک تفاوت داره...تو یه تعریف داری و من یه تعریف دیگه...نمی خوام بازتر کنم ولی همین که جواب دادی ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد