درد

خیلی از آدمها (منظورم از خیلی 7،8 نفر نیست، منظورم خیلی از آدمها ست چون همین یک کلمه خیلی افراد  را زیر سوال می برد) همه چیز، همه مسائل، همه شادی ها و ناراحتی ها، همه عقده ها، همه بدبختی ها و گرفتاری ها و  ... را با هم قاطی می کنند و خیلی از چیزهایی که دم دستشان باشد را به هم ربط می دهند و بعد چی، چون زنجیری که از این مجهولات را که برای خود تراشیده اند روی دوششان سنگینی می کند، با هر که صدایش خفه تر باشد، تقسیم می کنند.گاهی اوقات در این  average گیری از نظر آنها دوست و دشمن هم حتی درک نمی کنند.خوب باید گفت که معرفت زیادی دارندکه دوستشان را بی نصیب نمیگذارند. باری اینکه در بین جامعه معرفت، خودخورد کنی های زیادی رخ میدهد، یکی از همین خیلی ها هم خودم. آدمی نیست که بجز سنگینی ام، سنگینی بار روی دوشم را تحمل نکرده باشد.



تا حدودی در دنیای دور و اطرافم (فعلا تمام دنیای من کلاس است و مدرسه، خانه ام است و راه خانه ام!!!) به این نتیجه رسیدم که جهان به سمت بی نظمی پیش می رود، فقط این اراجیف در آنتروپی و گاهی اوقات هم در آشوب که به پرواز پروانه از خدا بیخبر که به طوفانی که در آن طرف دنیا به پا شده است و ... ربط پیدا نمی کند، امروزه همه چیز دارد به سمت بی نظمی پیش می رود حالا یک بابایی را فرض کنید که اصرار دارد مخالف قانون طبیعت عمل کند و دم از نظم و ... در این بی نظمی و آشوب بزند، دلم به حالش می سوزد زبان نسل اکنون آن زبانی که 20 سال پیش باهاش حرف می زدند نیست، این زبان تاثیری محدود دارد، فردی می تواند دم از نظم زند که به زبانی با تاثیر نا محدود مسلط باشد.



حامد

نظرات 7 + ارسال نظر
آموزش زبان نصرت سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:38 ب.ظ http://WWW.DR-NOSRAT.TK

آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در 90 روز آخرین روشی است که در دنیا در زمینه آموزش زبان انگلیسی پدید آمده است. این روش که بهترین و سریعترین و همچنین موفق ترین روش آموزش زبان انگلیسی در دنیاست توسط یک متخصص زبان انگلیسی ابدا ع شده است و موسسه نصرت آنرا به فارسی در آورده است تا این متد قابل استفاده برای فارسی زبانان شود جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید(ورژن جدید و قدیم شامل 93 درس ) همچنین آدرس وبلاگ ما http://english90day1.persianblog.com

حسین میرمحب سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.f-sites.persianblog.com

با سلام خوشحال می شوم شما درباره وبلاگ من نظر بدین قبلاْ از شما کمال تشکر را دارم.

دکتر سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ب.ظ

اره.موافقم.حرف دلمو زدی.مرسی

محمد مهدی دلبری سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:38 ب.ظ

قالبتون قشنگ شده...موزیک متنتون هم خیلی باحاله...

خیلی هم در مورد رنگ زمینه موافق نیستم و شاید باز عوض شد.

الهه مهر چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:59 ب.ظ

حامد جون
شما کوتاه بیا ...

احمد جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ق.ظ

این حس انسان دوستیشونه دیگه...!

اگه دنیات بزرگ تر بشه میفهمی اشتباه کردی...!

فکر کنم جلوتر برویم می فهمی که تو اشتباه کردی.

میلاد شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:43 ب.ظ http://mirror.blogsky.com

من در مورد احمد با حامد موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد