جلسه شورای کل

شرح یک جلسه

آقای دبیر کل : آقایان خوب است که در مورد مکانیزه  کردن سیستم آموزش دبیران تصمیم گیری کنیم!

همه ی اعضاء یک صدا : بله، خیلی خوب است... همگی موافقیم...

آقای منشی کل جلسات : آقای دبیر کل، خاطر نشان می کنم که الان پنجاه و پنج جلسه (یعنی به تعداد کل جلسات) است که این موضوع ، دستور جلسه بوده است.

آقای معاون کل : نظر من این است که اصولا مکانیزه شدن به ترقی و تعالی یک سازمان کمک قابل توجهی می کند!

آقای مشاور کل : بله، من هم در مقام مشاور، با نظر آقای معاون کل کاملا موافقم ... اصولا تعالی و رشد به مکانیزه شدن کمک می کند!

آقای دبیر کل : آقای ناظر کل، آیا شما نظری در این باره ندارید؟

آقای ناظر کل : آقای دبیرکل، اصولا نظر دادن کار شماهاست و نظارت هم کار من. پس در کار من مداخله نکنید و بگذارید که به کار خودم برسم.

آقای مشاور کل : اگر نظر مشورتی بنده را جویا باشید، اصولا نظر و ناظر هم خانواده هستند ...

آقای منشی کل جلسات : آقای دبیرکل، خواهشمندم توجه کنید که جلسات محل فلسفه بافی نیست...

آقای دبیر کل : بله، نظر بنده هم این است که اصولا بافتن را باید به بافندگان واگذار کنیم.

آقای ناظر کل [سکوت]

آقای دبیر کل : به هر حال استفاده از رایانه می تواند ما را به سمت هدفمان سوق بدهد...

همه اعضاء یک صدا : بله، درست می فرمایید ...

آقای معاون کل : بله، من هم درست مثل شما فکر می کنم که مکانیزه شدن کمک شایان توجهی به رشد فرهنگ می کند!

آقای مشاور کل : کاملا درست می فرمایید ... دقیقا همان طور که گفتید، رشد فرهنگ به مکانیزه شدن کمک می کند!

آقای منشی کل جلسات : ...

:

:

:

روزی چند تا از این جلسات شورای کل برگزار می شوند؟ الله اعلم!

 

«میلاد»

نظرات 9 + ارسال نظر
لیمویی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

مهم نیست چندتا برگذار میشه...مهم نتیجه شونه که ماشالا همشون...........(ای بابا!)!!!

سجاد چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:54 ب.ظ http://heyrani.blogsky.com

سلام .
از اصول بسیار پیشرفته ی نویسندگی استفاده کرده ای . اگه نفهمیدی بگو بهت بگم .
فعلن .

زهره چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ http://zohrehn.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری ...امیدوارم موفق باشی**

احمد پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:00 ب.ظ http://mirror.blogsky.com

اصلا کدوم یکی از این ها می دونستن که مکانیزه کردن یعنی چی ؟!!!
امید وارم اینها همش یه خواب باشه !

حامد پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ب.ظ

دیگر آخر متنت معنی مکانیزه کردن یادم رفت.

کورش پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ب.ظ http://vulturek.blogsky.com/

واقعن کفم برید. خیلی توپ بود.
( حالا خوشت نیاد ! )
یاد طومار شیخ شرزین اثر استاد بیضایی افتادم !

من جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ب.ظ

خوب که چی

من حرفم رو زدم. دیگه هر کسی به اندازه درک و قوه استنتاج خودش برداشت می کنه.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 ق.ظ

تکنوپولی میدونی یعنی چی؟

اگه درست فهمیده باشم باید منظورتون همون تکنولوژی انحصارگرای خداگونه باشه٬ نه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ب.ظ

درسته. ولی ربطش به متنت رو می دونی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد