ای دل اگر عاشقی ...

عاشقا خیز که آن محنت جان می آید٬ آن که اندر پی او گشت جهان می آید
یصل الروح بما یطلبه اعصارا٬ آنچه دل می طلبیده است همان می آید

امید است که من باب فوت ما در حادثه ای دسته جمعی (نظیر بمب گذاری های لندن) نگران نشده باشید.
۱. آقای شمخانی اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۰۶ اسکای لب خواهیم داشت
۲. آقای احمدی نژاد (رئیس جمهور منتخب شورای نگهبان) اعلام کرده اند که مردم سراسر کهکشان باید از بسیجیان مخلص درس بگیرند.
=> نتیجه اخلاقی-سیاسی-درسی-اجتماعی-... ای :احتمالا اولین پایگاه بسیج بین سیاره ای را تا پایان ۲۰۰۶ افتتاح خواهیم کرد!
*)فعلا نگرانی فعالان چیز دیگری است.

«میلاد»
نظرات 3 + ارسال نظر
احمد جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 ب.ظ http://mirror.blogsky.com

سلام
من هم در اون حادثه اتفاقی برام نیفتاد فقط چند تا زخم کوچیک بود که سرژایی معالجه شد از همه ی دوستان هم که برای سلامتی من دعا کردند ممنونم

آقا میلاد خواهشا حرف سیاسی نزنیم دیگه . آخه ما که از وبلاگ بدا نیستیم که !

پشت سر ریئس جمهور «««منتخب مردم»»» هم حرف نزیم بهتره آخه همه که اعتقاد هاشون و نظراتشون یکی نیست که . و اون وقت ممکنه دعوا بشه ها

بابت دوشنبه هم باز تشکر میکنیم

محمد امین پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:18 ب.ظ

نه خیر.آقا این یک جا آزادی بیان با کمترین هزینه هست. هر چه می خواهی بگو.
خیلی جالب بود . من که ...

من دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ق.ظ

کی گفته شماها هم نظر بدید ....این ۳نفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد