خدا حافظ رمضان

ویرایش مهم فرهاد:از میلاد می خوام که طرح ضربتی زوج و فرد رو برای کم شدن ترافیک اجرا کنه...مثلا من و میلاد و علی روزهای زوج و حامد و احمد روزهای فرد...فکر کنم که طرح زوج و فرد باید اجرا بشه...منتظر اعلام نتایج رای گیری برای تصویب طرح باشید...

ویرایش مهم میلاد : لازمه که از هم اعضای وبلاگ یه عذر خواهی بکنم. علی آقا از من پرسید که پست بدم یا نه منم گفتم باشه! آخه خبر نداشتم که حامد جان قوانین وبلاگ رو زیر پا گذاشته و در همون روزی که من پست دادم پست داده. منم به خیال خودم پست خودمو ایثار کردم تا علی آقا اولین مطلبش رو بده و انصافا هم مطلب خوبیه. نهایتا غرض اینکه یه نگاهی هم به پست پایینی بندازین!


ای خدا که بی هیچ مزدی و بی هیچ منتی می بخشی و ای خدایی که عفوت از روی احسان و عقوبتت عدل و قضایت خیر است و ای خدایی که هر کس سپاس ترا بجای آورد به او پاداش می بخشی در صورتیکه تو خود سپاس به او آموخته ای .

اینک نمی دانم که مسرور باشم یا اندوهگین. نمی دانم که به جهت رویت هلال ماهت و خروج از رمضان اندوهگین باشم یا به جهت ورود به روزی که تو ان را برای مسلمسن عید وبرای حضرت محمد(ص) و خاندانش(ع) زخیره و کرامت قرار دادی.

لحظه ی وداع با تو ای یار فرا رسیده و تو نمی دانی که چقدرسخت است خداحافظی با تو . رمضان تو رفیق خوبی برای ما بودی ولی ما رفیق خوبی نبودیم و تو ما را به خدا نزدیک کردی و در دل هایمان نور ایمان را روشن تر کردی.

ای رمضان تو سوزانده ی گناهان مان بودی و تو وسیله ی نزدیکی ما به محبوبمان بودی و تو شب قدری و تو فرق شکسته ای و تو دل داغدارزینب هستی و تو آن اشکی که از چشمان کودکان یتیم کوفه آنگاه که با کاسه های شیر پشت در خانه ی مولا ایستاده بودند  آمد. و تو همان لحضه ای هستی که خدا در مغفرتش را باز کرد وهمه ی ما را به بزرگی اش بخشود و تو میلادی وسرور. تو میلاد حسن(ع)و سرور پاکی مومنین هستی و تو عظمت اسلامی آنگه که مسلمین همه تو را می خوانند و تو باز هم در نهایت میلادی. میلاد مسلمین که دوباره متولد شده اند و و چرک های روحشان را به تو دادند تا آن ها را بسوزانی.

چگونه باید با تو خدا حفظی کرد با تویی با این همه عظمت؟

خداحافظ ای سوزاننده ی گناهان

خداحافظ ای وسیله به سوی محبوب

خداحافظ ای شب قدر

خداحافظ .............

خداحافظ .............

خدا حافظ رمضان  

نظرات 6 + ارسال نظر
یه بدهکار سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:25 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام قشنگ بود .به یه بدهکار هم سری بزنی دلش شاد میشود.

رسول سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ http://totanj.blogsky.com

نمی دونم ! خوب بود که یه نگاه می انداختی که ۳ ساعت بعد از حامد مطلب ندی که مطلب به این ماهی رو بسوزونی. همه که مثل من حامد رو دوست ندارند( عجب ....) که مطلبش رو بخونند....

میلاد چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ق.ظ http://mirror.blogsky.com

کلا با تیریپ نوشته ات حال کردم. مخصوصا با اون میلاداش.
فقط یه چند تا غلط تایپی و املایی داری که اگه نداشتی بهتر بود.
رسول هم بهتره ویرایش منو بخونه.

فرهاد چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام اول به علی جون...ببین مطلبت خیلی خیلی خیلی قشنگ بود...ولی یه سوال...با تنهایی چه میشه کرد؟اگه حس کنی که فقط خدا برات مونده و اونم جوابتو نمیده...چی کار می کنی؟...بازم از پستت ممنون...

علیرضا چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.toranj.blogsky.com

من معمولآ اولین ورودها رو تبریک میگم ، طبق همون عادت: حضورت به خوشی !!!
ولی در مورد اولین نوشته ات:

گیــرند همه روزه و من گیـســــــو یـــت
جویــــند همه هـــلال و مـــن ابــرو یـــت

از رمضونمون همینم بمونه ، از سرمون بسه!!!

حامد چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ق.ظ

۱. یک شروع طوفانی با یک مطلب طوفانی
۲. از اینکه قوانین زیر پا گذاشته شد شرمنده٬ چون داریم می ریم اردو و وقت دیگیری نداشتم.
۳. حالا اعضای عزیز وبلاگ ٬می خوان تا جمعه صبر کنند که شعر های زیبای میلاد! که با این ایام مناسبت دارد پایین تر نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد