اپوزیسیون عمقزی

توجه : قبل از خواندن این مطلب به پست علیرضا از ترنج مراجعه کنید.

باسمه تعالی

با سلام و صلوات و درود و بدرود فراوان٬ خدای بزرگ را شاکرم که به حقیر آثم کافر ... توفیق خدمت گزاری در درگاه ازلی و ابدی عنایت نموده تا دست بوسان حضرتش گردم و این جوابیه پابلیش گردانم.

بزرگی از آشنایان مرا به وب نوشتی رهنمون شد (لینک گردانید) که در آن اظهاراتی چند مرکز مقال بود و از خواندن و اسکیم سکن کردنشان اشک در لوپ بیرونی دو دیده حلقه کرد٬ اندک اندک به بیرون تراویدن گرفت.

آقای ... (نام شما را به جهت حفظ امانت نمی برم!) : مواردی چند را در ذیل می لیستم تا شاید با التفات بدانها اندکی غور نموده وجهه الطاف الوهیت بر شما مستولی گردد و به قولی وارم آپ شوید :

۱. ترویج فحشا : آیا آن لغتی که گفتید٬ با خیلی چیزهای دیگر هم قافیه نیست که بعضا کم هم در بلاد مقدسه - فی المثل شهر دو حرفی قم - پیدا نمی شوند؟ سوال مهمتر این است : آیا مسئولین مملکتی که یقینا هر یک به کمال این شعر را حفظند و در رکاب نایب حضرت خاتم و عدالت گستر زمانه به بندگان - صد البته بندگان خدا! - خدمت می کنند در پس مخیله خود به چنین مضامین رکیکی می اندیشند؟‌ آیا شما خود با این تهمت های ناروا سعی در ایجاد اغتشاش و اختلال در امنیت و بر اندازی نظام ندارید؟

۲. بدآموزی :‌ یعنی شما می گویید که آنچه کودک از اولین لحظات زندگی اش با آن رو به رو بوده را باید نادیده بگیرد؟ آیا مقصود شما جز این است که تمامی سربازان گم نام امام زمان که روزگاری کودک بوده اند افرادی منحرف اند؟ آیا این اتهام بدیهی را که در واج واج نص صریح و بی پروای شما موج می زند رد می کنید؟

۳. نشر اکاذیب : اگر گاو حسن را یک جا می گوییم شیر ندارد و جای دیگر می گوییم شیرش را به هندوستان صادر می کنیم آیا این دو تناقضی دارند؟ اگر این طور است که وقتی می گوییم ما با مشکل کمبود گاز مواجهیم اما گاز را به کشورهای دوست می دهیم هم باید یک متناقض نما باشد! آیا هدف شما جز این بوده که با اشارات کنایه ای فعالیت های نوع دوستانه هم وطنان و از آن مهمتر دولت مردان را زیر سوال ببرید!؟

۴. بی توجهی به منافع ملی : این که هندوستان در پرونده هسته ای بر خلاف ایران ر‌ای داده که چیزی را تعیین نمی کند آقا! اولا که پرونده هنوز مختومه نشده و جا برای تغییر نظر وجود دارد. ثانیا که هندوستان سبیل کلفتی دارد. ثالثا  که ما هم از قضا دستی در کوزه روغن داریم. از این ها که بگذریم این اتهام وارد است که چرا باید فقط برادران فلسطینی و ونزوئلایی و ... را مورد توجه قرار دهیم؟ آیا شما با این اشارات سعی در کم رنگ جلوه دادن نقش زن در جامعه مرفه و فوق توسعه یافته ایران (که اکنون از کشورهای جهان صفرمی است و به جز نفت حتی پسته و شلتوک برنج هم صادر می کند) ندارید؟

۵. اقدام علیه امنیت ملی :‌آقا این که عین خود اتحاد بین قومی است و اصولا ما هدفمان این است که به همین طریقه حتی غائله کردستان را هم ختم کنیم!

۶. تشویق به بی حجابی : کی گفته که قرار است با گذاشتن کلاه چادر را  - آن حجاب یگانه را - کنار بگذاریم؟ مگر خانم های پلیس ویژه از این که چادرهایشان مثل شنل زورو پشت سرشان موج بردارد در حالی که مثل مردان عنکبوتی از دیوار با طناب می سرند ابا دارند؟ ما هم می خواهیم فقط کلاه را روی چادر بگذاریم که اولا نشانه قومیت و قبیله ما باشد ثانیا چادر را سفت نگه دارد که نیفتد.

در پایان باید نهایت ناخرسندی خود را از این که سرانجام با یک حرکت صد و بیست در صد آنتی فمنیستی زن مورد بحث را با قلی خان عوض کردید به شدت ابراز کنم.

آستان بوس درگاه ایزدی٬

الاثم الاحقر الکافر المذنب الکاذب النادم ...

نماینده اپوزیسیون عمقزی

نظرات 7 + ارسال نظر
فرهاد پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ http://mirror.blogsky.com

سلام میلاد جون...چی کارش داری...من که بعد از کلی وقت که شادی نداشتم خیلی حال کردم و از خنده روده بر شدم...شاد باشی...

شما یه چسبی پیدا کن به اون روده هات بزنی یه وقت پایین نریزن!
شاد باشی تیریپ جدیده؟!

محمد امین پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ http://line26

میلاد جان وبلاگ جیوه ای داری.
سمی می شیم

دوست من مگه موقع کار کردن با جیوه ماسک محافظ نمی زنی؟
تو این آز-۱ به شما چی یاد می دن؟

آرمان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ب.ظ

جالب بود! از حاضر جوابیت خوشم اومد!!

چاکرتیم. البت ما برا خاطر حاضر جوابیش ننوشتیم!

علیرضا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.toranj.blogsky.com

پیرو جوابیه ی هتاکانه ی آن « الاثم الاحقر الکافر المذنب الکاذب النادم ...» دفتر معظم له بیانه ای به شرح زیر منتشر داشت :
باسمه تعالی
امت شهید و همواره صحنه دار،
بار دیگر دست و پا و ...ی دشــــــــــمــــــــــــــن اجنبی پرست ، آن هم برهنه!، از آستین و پاچه و باز هم ...ی استکبار خودنمایی کرد و در برابر صفوف مختلط و به هم فشار داده شده ی مردم ،موجب تشویش و ایش ایش فکر و خیال پوچ این ملت غیور گردید . پس واجب و فرض است بر این مردم ولایت ندار که هرجا آیینه ای دیدند به کوری و کجی و کچلی و شلی آن نماینده ی اهل پــز بشکنند و با حضور شکننده ی خود موجب شادی دل و برپایی عروسی در داخل عباداله شوند . در پایان سلامتی و طول عمر خـــودم ، این دوستدار آن « نایب حضرت خاتم و عدالت گستر زمانه به بندگان» را از ایزد منان مسآلت دارم .
والـســــلام علـیـــــکم
غیرسید علی رضا ترنجه ای
۲۶(بیس شیــــــــــــــــــــــش) / ۸ /۱۳۸۵

السلام علیکم و علی اجمعین
برادر بزرگوار! سلام علیکم. ان شاء الله که سوء تفاهمات بر طرف شده باشد. ما عرض می نماییم که دست و پا را از نوک آستین و پاچه جمع و جور نمودیم و پس از شنیدن رایحه خوش ا. و. ی. ن. از این طریقت توبه نمودیم. که البت شیخ بزرگوار می فرمایند :‌ مشکلی دارم ز ...
لکن ما آماده ایم تا پس از آمدن نتایج آزمایشات اچ آی وی و تالاسمی و ... وعده گاه آشتی کنان به صرف معانقه و ... را اعلام نماییم.

وعلیکم و السلام ایضا
کوچیک شما٬
رئیس اپوزیسیون کاملا موافق عمقزی

احمد شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.mirror.blogsky.com/

nice
cheghad khoobe hichki too hich weblogi harfe siasi nemizane!
baes mishe hamishe aramesh bar blog ha hakem bashe.

ما حرف سیاسی زدیم!!؟!؟!
ما؟؟!؟

حامد یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ق.ظ

خوشم میاد از این همه تعصب ملی!!!!!!!!!!!!

دوست من. ما از هر گونه تعصبی به دوریم و اصولا فقط دچار ناسیونالیسم آپ هند هستیم و اساسا از هر نوع تبعیض هم به دوریم و فقط پیروان ریسیزیم هستیم.

ابراهیم یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ق.ظ

AL!R3zA=> VS<< M!l4D

ما اینجا جنگ که نداریم ! یه کمی ناز و نوازش دوستانه س!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد